25 Νοε 2010

Συνέδριο ΑΚΕΛ

Από όσα θυμούμαι, το ΡΙΚ τα τελευταία 5-6 χρόνια άρχισε να μεταδίδει ένα 5λεπτο δελτίο ειδήσεων την ημέρα με ταυτόχρονη ερμηνεία για κωφάλαλους. Και αυτό το κάνει επειδή είναι πλέον υποχρεωτικό (για όλα τα κανάλια).



Ξαφνικά σήμερα είδα με έκπληξη μου ότι ερμηνεία για κωφάλαλους προσφέρεται και στην ζωντανή μετάδοση του Συνεδρίου του ΑΚΕΛ! Επίσης το εν λόγω Συνέδριο μεταδίδεται ζωντανά και μέσω δορυφόρου, αλλά και μέσω διαδικτύου από την ιστοσελίδα του ΡΙΚ. Πως τους ήρθε έτσι ξαφνικά να καινοτομήσουν;

Δεν ήθελα να κλέψω την "δουλειά" του christofias-watch (σόρρυν α!), αλλά δεν μπορούσα να αγνοήσω αυτή την παρατήρηση.

15 Νοε 2010

Οι ξυπόλητες ψυχές των οπαδών της ΑΕΛ


Αναδημοσιεύουμε το εξαιρετικό άρθρο του φίλου της ΑΕΛ Γιώργου Φράγκου που δημοσιεύθηκε στην Goal News στις 11 Νοεμβρίου.

Οι πρώτες, παιδικές μου αναμνήσεις από την κερκίδα της ΑΕΛ, είναι από τους ανθρώπους του μόχθου, του μεροκάματου, που έφταναν στο γήπεδο, απόγευμα Σαββάτου, με τα ρούχα της δουλειάς. Θυμάμαι πως κοίταζα με θαυμασμό και δέος τα παλικάρια απ’ τις οικοδομές, απ’ τα αναβατόρια, τα καλούπια, π’ ανέβαιναν στην κερκίδα έχοντας στο πουκάμισο ή το παντελόνι λεκέδες από τσιμέντο ή μπογιές, μουντζούρες από τα σίδερα και τους σοβάδες.

Ήταν αξύριστοι, φωνακλάδες και θεόρατοι, ή τουλάχιστον έτσι μου φαίνονταν τότε. Άναβαν το ’να τσιγάρο πάνω στο άλλο, χειρονομούσαν έντονα, επευφημούσαν ή γιουχάιζαν, πάντα το ίδιο παθιασμένα και μάγκικα.
Ανήκω στη γενιά που έζησε το τελευταίο Πρωτάθλημα της ΑΕΛ στην προσχολική ηλικία και το θυμάται μόλις αμυδρά, σαν μια θολή εικόνα από ζητωκραυγές, διαρκή χαμόγελα ζωγραφισμένα σ’ όλα τα πρόσωπα και μιαν έντονη μυρωδιά μπίρας, ανακατεμένη με καπνούς από τσιγάρα, να σου τρυπάει τα ρουθούνια.

Ανήκω στη γενιά που έζησε εκ του μακρόθεν το τελευταίο Κύπελο της ΑΕΛ, όντας φοιτητής στο εξωτερικό. Μοναδική ανάμνηση οι αθλητικές σελίδες των εφημερίδων, που πήραμε με το ταχυδρομείο μια βδομάδα μετά, με τις μαυρόασπρες φωτογραφίες από τους πανηγυρισμούς και τους ημίγυμνους ποδοσφαιριστές στους ώμους αλαλαζόντων φιλάθλων.

Συχνά αναρωτιέμαι, δεν το κρύβω και με μια μεγάλη δόση περηφάνιας: Υπάρχουν πολλές ομάδες στον κόσμο που ενώ έχουν μισό αιώνα να πάρουν Πρωτάθλημα κι ένα τέταρτο του αιώνα να κατακτήσουν Κύπελο, οι οπαδοί τους όχι μόνο δεν φυλλορροούν αλλά αυγαταίνουν; Υπάρχουν πολλές ομάδες στον πλανήτη με τόσο πιστούς, τόσο αφοσιωμένους, τόσο παθιασμένους, τόσο ενθουσιώδεις και πολυπληθείς φιλάθλους;

Αφού, εδώ και τόσο καιρό δεν υπάρχουν διακρίσεις, δεν υπάρχουν κατακτήσεις, έστω σημαντικές επιτυχίες που να έχουν διάρκεια, τι κρατάει όλον αυτό τον κόσμο ενωμένο και τόσο αφοσιωμένο; Αυτό το συνειδητοποιημένο μακρύ κίτρινο ποτάμι, που βλέπουμε κάθε Σαββατοκύριακο πότε ν’ ανηφορίζει για το Τσίρειο και πότε να κατακλύζει τον αυτοκινητόδρομο γι’ άλλες πόλεις, ποιος το κινεί; Ποια θεϊκή, μαγική δύναμη δίνει πνοή, ώθηση, θέληση σ’ αυτά τα πιστά πλήθη; Η απάντηση έχει παραπάνω κοινωνιολογική παρά ποδοσφαιρική υφή.

Η ΑΕΛ, λοιπόν, ενώνει και συσπειρώνει όλους αυτούς που νιώθουν και κατατάσσουν εαυτόν εκτός συστήματος. Αυτούς που νιώθουν και δεν είναι μέρος του κατεστημένου. Αυτούς που νιώθουν ότι τους κλέβουν καθημερινά στο ζύγι της ζωής, αυτούς που τους ξεγελούν, τους αδικούν και μονίμως τους αφήνουν στην απέξω.

Η ΑΕΛ, ακόμη, ενώνει και συσπειρώνει εκείνους που επέλεξαν να ζήσουν τη ζωή τους αντισυμβατικά, αντικομφορμιστικά, αντιστασιακά και αντιεξουσιαστικά. Εκείνους που απηυδούν με τα κατά συνθήκην ψεύδη, εκείνους που επαναστατούν με τους βολεμένους κι αυτούς που δεν ίδρωσαν ποτέ στη ζωή τους. Η ΑΕΛ ενώνει και συσπειρώνει εκείνους που εισέπραξαν παραπάνω χαστούκια παρά χάδια απ’ τη ζωή και νιώθουν αδικημένοι, καταφρονημένοι και πως τους εκμεταλλεύονται, σκληρά και απροκάλυπτα.

Θυμάμαι, στην προσχολική μου ηλικία, κάποια παλικάρια απ’ τις οικοδομές π’ ανέβαιναν ξυπόλητα στην κερκίδα της ΑΕΛ, έτσι από μαγκιά. Σήμερα δεν συναντά κανείς ξυπόλητους οπαδούς της ΑΕΛ. Είμαι σίγουρος όμως ότι έχουν όλοι ξυπόλητες ψυχές, ξυπόλητο φρόνημα, ξυπόλητο τσαγανό, ξυπόλητο φιλότιμο και μπέσα. Κι όλα αυτά τα εσωτερικά χαρίσματα, τους κρατούν και θα τους κρατούν, για πάντα, παθιασμένους και πιστούς στην ιδέα και στο κοινωνικό credo που λέγεται ΑΕΛ.

Υ.Γ. Για όσους διερωτώνται γιατί δεν ασχολούμαι με τα τρέχοντα, πιεστικά, ασφυκτικά και φλέγοντα προβλήματα της ΑΕΛ, ένα έχω να πω: Οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα η αγάπη μένει. Κι εγώ ασχολούμαι με την αγάπη.

12 Νοε 2010

Ζητείται Γλάστρα


Βάτραχος αναζητεί τριφυλλοφόρο γλάστρα για να το πλαισιώσει σε αξέχαστα σαββατοκυριακα σε πράσινα χωράφια. Με το αζημίωτον φυσικά.

11 Νοε 2010

Αφυπηρέτηση καθηγητών στα 63


Διάβασα στο Stockwatch για τη διαμαρτυρία του Φορέα Καθηγητών κατά της επέκτασης του ορίου αφυπηρέτησης, που διαμαρτύρονται για την πρόταση νόμου για την επέκταση του ορίου αφυπηρέτησης των καθηγητών στο 63ο έτος.

Καλά δεν είπε κάποιος σε αυτούς τους ανθρώπους ότι τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί το προσδοκίμιο ζωής και άρα ο άνθρωπος μπορεί άνετα να δουλεύει τουλάχιστον μέχρι τα 63 ? Δεν γνωρίζουν ότι το Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων είναι μείον κατά μερικά δισ. και ότι πολύ πιθανόν αυτοί οι νέοι που σήμερα φωνάζουν να μην πάρουν συντάξεις όταν αφυπηρετήσουν ?

Επίσης δεν γνωρίζω κάποιον που σπουδάζει καθηγητής του δημοσίου όπως και δεν γνωρίζω ποίος είναι αυτός που τους εγγυήθηκε σίγουρο διορισμό για να έχουν τώρα το "δικαίωμα" να διαμαρτύρονται τόσο έντονα. Σπουδάζεις οικονομολόγος, μαθηματικός, φιλόλογος, γυμναστής, μουσικός και όχι καθηγητής σε δημόσιο σχολείο. Εάν δεν συμφωνούν με την επέκταση του ορίου στα 63 ας γυρέψουν δουλειά σε κάποια ιδιωτική επιχείρηση ή σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο / κολλέγιο και ας σταματήσουν να συμπεριφέρονται ως δημόσιοι υπάλληλοι πριν καν διοριστούν στο δημόσιο.

9 Νοε 2010

Cyprus Airways Facelift



Με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις στο τομέα των αερομεταφορορών με την πιθανή πτώχευση της Eurocypria και των σοβαρών οικονομικών προβλημάτων των Κυπριακών Αερογραμμών, το οικονομικό επιτελείο του foukou.blogspot.com διενήργησε μελέτη βιωσιμότητας (στα κυπριακά Feasibility study) για το ενδοχόμενο συγχώνευσης των δύο κυπριακών αεροπορικών εταιρειών. Η μελέτη κατέδειξε ότι οι ανανεωμένες Κυπριακές Αερογραμμές θα μπορούν να λειτουργήσουν άμεσα με κερδοφόρα αποτελέσματα και να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στον παγκόσμιο ανταγωνισμό σε μια δύσκολη συγκυρία για τον τομέα των αερομεταφορών λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.


- Λογότυπο
Το νέο λογότυπο της εταιρείας θα είναι ένα Κυπριακό γαϊδούρι, το οποίο είναι σύμβολο λιτότητας, υπομονής και αφοσίωσης στον ιδιοκτήτη του, δηλαδη τον Κυπριακό λαό. Το Κυπριακό γαϊδούρι θυμάται πάντα το δρόμο για το σπίτι χωρίς να καθοδηγείται από κάποιον.


- Στόλος
Ο στόλος θα αποτελείται από τέσσερα νέα υπερσύγxρονα αεροπλάνα Airbus. Στα νέα αεροπλάνα θα δωθούν τα ονόματα Σιερκάς, Σιελιδονιάς, Μαλλουροποδκιάς και Βλάγκαρος όπως ονομάστηκαν τα γαϊδούρια από τον σοφό λαό μας σύμφωνα με την εμφάνιση και τα χαρακτηριστικά τους. Η καινοτομία είναι ότι κάθε ένα από τα νέα αεροπλάνα θα έχει ξεχωριστό χρώμα και σχεδιασμό ανάλογο της σημασία του ονόματος.

Σιερκάς – γαϊδούρια άσπρου ή σταχτιού χρώματος
Σιελιδονιάς – γαϊδούρια μαύρου ή σκούρου χρώματος
Μαλλουροποδκιάς – γαϊδούρια με χοντρό σκούρο τρίχωμα κυρίως στα πόδια.
Βλάγκαρος – γαϊδούρια που το γκάρισμα τους είναι ηχηρό και δυνατό.


- Προσωπικό
Το προσωπικό θα αποτελείται κατά 30% από Ελληνοκύπριους και κατά 70% απο Τουρκοκύπριους για να συνάδει με τις συνεχείς παραχωρήσεις του προέδρου Χριστόφια στις συνομιλιίες με τους Ταλάτ και Έρογλου. Οι εργαζόμενοι θα έχουν το δημοκρατικό δικαίωμα να επιλέξουν ελεύθερα να συμμεμετέχουν στις συνδικαλιστικές οργανώσεις ΠΕΟ ή DEVIS.


- Προορισμοί και Κίνητρα
Θα δημιουργηθούν νέοι ελκυστικοί προορισμοί προς Αβάνα (μέσω Βενεζουέλας), Πεκίνο, Πιονγιάγκ, Ανόϊ, Σαμάρα, Καζάν ενώ θα διεξάγονται καθημερινά πέντε πτήσεις προς Μόσχα και Αγία Πετρούπολη. Επίσης για διευκόλυνση των Τ/Κ επιχειρηματιών που διεξάγουν εμπόριο μέσω της πράσινης γραμμής θα δημιουργηθεί η γραμμή Αττάλεια-Ερτζιάν για εισαγωγη Τούρκικων τούβλων, στρωμάτων, πλαστικών, οικοδομικών υλικών και άλλων Τούρκικων προϊόντων τα οποία θα πωλούνται στην Ε/Κ κοινότητα ως Τ/Κ σε πολύ χαμηλές τιμές. Το Υπουργείο Εμπορίου σε συνεργασία με το ΚΕΒΕ και το Τ/Κ Επιμελητήριο θα ετοιμάσει σχέδιο χορηγιών για προώθηση των εισαγωγών από την Τουρκία μέσα στα πλαίσια του προγράμματος ενίσχυσης της επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ των δύο κοινοτήτων. Η κοινοπραξία Ε/Κ -Τ/Κ με τις περισσότερες εισαγωγές θα βραβευθεί στον διαγωνισμό Stelios Awards.


- Πρόεδος Δ.Σ.
Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας θα είναι ο βοηθός γενικός εισαγγελέας κος Άκης Παπασάββας ο οποίος κατέχει πλούσιες νομικοπολιτικοοικονομικές γνώσεις και αποτελεί εγγύηση για διατήρηση της διαφάνειας και της αξιοπιστίας. Ο κος Παπασάββας διαθέτει την προσωπικότητα που απαιτείται για τη θέση και είναι ικανός να παλέψει με νύχια και με δόντια για επιβίωση της εταιρείας στο δύσκολο και ανταγωνιστικό περιβάλλον των αερομεταφορών. Με τον κο Παπασάββα θα αποτραπούν διάφορα σκάνδαλα και φαινόμενα διασπάθισης δημοσίου χρήματος που παρατηρήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια στις Κυπρικακές Αερογραμμες και στην Eurocypria.

4 Νοε 2010

Ο Όγιος ξανά στο γήπεδο!

Βρήκε τελικά τον τρόπο ο Γκιγιέρμο Όγιος να συνεχίσει να μπαίνει εντός του γηπέδου χωρίς διπλώματα pro και μαλακίες! Ανέλαβε ήδη καθήκοντα τραυματιοφορέα.



3 Νοε 2010

Akis Express


Νέα Υπηρεσία του κράτους για Οδοντιατρική περίθαλψη