Στην ιστοσελίδα του UNDP (Πρόγραμμα Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών) υπάρχει οπτικο-ακουστικό υλικό που δημιουργήθηκε στα πλαίσια του δικοινοτικού προγράμματος ACT.
Η ταινία μικρού μήκους που ακολουθεί αφορά το άνοιγμα του οδοφράγματος της Οδού Λήδρας:
Στην ιστοσελίδα του προγράμματος περιλαμβάνονται επίσης και ηχητικά ρεπορτάζ podcasts:
17 σχόλια:
τραγουδά ο Hajimike? ακόμα υπάρχει?
o Hajimike fysika k tragouda akoma kai vgazei cds ektos ap oti didaskei sto cyprus college, dld european university *whatever* (nomizo)
exei ti diskografiki k sugkrotima olive tree music k tous poetz4peace http://nicosia.usembassy.gov/EmbatWork/Poetz4peace.htm (link apo amerikaniki presveia)
ap oti 3ero synergazetai me ti undp se diafora programmata
h mousiki tous a3izei exo na po
maria
"Πρόγραμμα Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών"...malista...
twra eksigountai ta panigiria me ti filosofia "kamnw ton psillo kamilo" pantou.
kapoio paradaki tha epese pali...
ax paidia tou tassouuuu
maria
ποιοί εν τα παιδιά τάσσου?
sorry den epe3igisa
otan leo paidia tou tassou, ennoo atoma mou simerizontai tis apo4eis tou tassou k ton loipon
to na les loipon px oti osoi exoun epixorigisi pou tin UNDP en poulimenoi, peftei sti parapano katigoria
pame gi' alla epitelous!
maria
sixoreste tin dokisofi..
emine sto rafh kai einai fysin kaxypopth..
party@ledras?? κανεί ρε Ηνωμένα Party Animals, κανεί...
αγωνιστικούς χαιρετισμούς στα παιδιά του κάσσου
Eγω λυπαμαι που το λεω αλλα δεν καταλαβαινω γιατι τοση χαρα και τοσα πανυγυρια για το ανοιγμα της οδου. Μηπως σε αυτο το σημειο δεν ζητανε ταυτοτητες? Μηπως σε αυτο το σημειο δεν 8α υπαρχουν "οι αρχες"?
Μόνο η χαρά τούντων ανθρώπων που πριν το '63 ζούσαν μαζί, συνεργάζονταν και γλεντούσαν, είναι αρκετή για να χαρώ που άνοιξε η Λήδρας.
Το διαβατήριο είναι ένα κωλοχάρτι το οποίο δεν σταμπάρεται όταν περνάς απέναντι. Δεν μπορεί να του δίνουμε μεγαλύτερη αξία από την ανάγκη του Κυπρίου να δει την χώρα του.
Η ελπίδα για λύση πεθαίνει τελευταία. Οι ειρηνόφιλοι συμπατριώτες μας θα αγωνίζονται για την ομαλή συμβίωση μας πριν και μετά την (ελπίζω) λύση. Το παρελθόν μας έχει κρατήσει δεκαετίες πίσω και είναι επί τέλους καιρός να προχωρήσουμε και να αναπτυχθούμε.
Σεβαστη η αποψη του καθε ατομου..Το κολωχαρτι που λες ομως το παρουσιαζεις οταν ταξιδευεις σε αλλη χωρα..Για μενα ειναι ξεφτιλα να πρεπει να παρουσιασω διαβατηριο μεσα στον ιδιο μου τον τοπο..
Τους προσφυγες τους καταλαβαινω και και κανενας δεν μπορει να τους κρινει.Ολους τους υπολοιπους ομως που πανε για να ψωνισουν, που πανε στα καζινα και για τετοιους λογους οχι δεν μπορω να τους καταλαβω.
Καποια στιγμη πολυ φοβαμαι 8α πει η Τουρκια, ολοι αυτοι που περασαν απο δω "αναγνωρισαν" υπογραφοντας το ψευδοκρατος αρα..
Τωρά που άνοιξεν η Λήδρας η Λευκωσία σταματά να είναι η τελευταία μοιρασμένη πόλη στην Ευρώπη; Επιντώθηκεν τωρά;
Ενδελέχεια
Προσωπικά ούτε πρόσφυγας είμαι ούτε τίποτε. Όπως πάω Πάφο, Λευκωσία, Λάρνακα, έτσι πάω και Κερύνεια και Βαρώσι. Είναι τόσο απλό: Θέλω να δω και να ζήσω την χώρα μου, και αφού μπορώ (πλέον) το κάνω. Αν αυτό για κάποιους σημαίνει πως αναγνωρίζω το ψευδοκράτος τότε κακό του κεφαλιού τους.
Το διαβατήριο απλώς το δείχνεις, δεν υπογράφεις πουθενά. Δυστυχώς αυτό είναι το τίμημα ενός χαμένου πολέμου (προ της λύσης). Παρά να μην πάω να τα δω καθόλου, προτιμώ να το δείχνω. Δεν είναι ευχάριστο, συμφωνούμε, αλλά δεν είναι και τόσο τραγικό πια.
Δεν έχει τύχει να ψωνίσω τίποτα από τα κατεχόμενα, αλλά μεταξύ μας, άμαν η πούγκα μου δεν μπορεί να στηρίξει τις τιμές των ελεύθερων περιοχών, δεν έχω κανένα κόλλημα να ψωνίσω από τα κατεχόμενα. Κι αυτοί άνθρωποι που προσπαθούν να βγάλουν ένα μεροκάματο είναι, δεν είναι ούτε παιδιά ενός κατώτερου Θεού, ούτε κλέφτες, και ούτε σου την κόβουν χοιρινά όπως οι "δικοί μας".
Άμα τα τρων στα καζίνο των κατεχομένων σε πειράζει, άμα τα τρων στον Ιππόδρομο και στα μπούκκικα και στις λέσχες των ελεύθερων περιοχών, είναι εντάξει; Ο τζογαδόρος είναι τζογαδόρος όπου και να βρίσκεται. Αυτό αποτελεί κοινωνικό πρόβλημα, και δεν έχει να κάνει με τα κατεχόμενα.
Psychia, ειναι εντελεχεια και δεν εχει σχεση με συγκροτημα.
Οπως ειπα ο καθενας μας εχει τα δικα του πιστευω..Τα σεβομαι αλλα δεν μπορω να τα συμμεριστω..Και εγω θελω να δω και να ζησω την χωρα μου ομως οχι σαν "επισκεπτης"
@ phychia
to thema ine na mn tus diume lira (euro) tus koloepikus. irtan evrikan ta sxedon ula etoima k emis pame opos ta rifkia k diume tus lefta?
skeftu to me tuto tn tropo: otan agorazume pramata pu ta katexome fefkun lefta pu tn oikonomia mas. omos dn erxonte oi epikoi na agorasun pu emas, etsi dn erxonte lefta stn oikonomia mas. afto mpori na katali3i se balance of payments deficit k na mas ta prisi i evropi meta k na exume sxirotera.
gt kamnume uli tus partiotes ktl k na pame sta katexomena na peta3ume ta lefta mas? 3ero lefkosiates pu kathunte tsiame konta, pu os k tsiara pan na gorasun pu ta katexomena perki k glitosun kanena euro. ti skeftonte oi 3enoi otan mas vlepun na kleumaste k meta psumnizume pu tn kataktiti mas? eprepe na ntrepese na skeftese etsi k aiste tus volterus k na sevumaste tis apospis tn alon, gt pano se tuto to thema kati tetoies apospis tha mas stoixisun polla. tn kaimeno to ellinokyprio katastimatarxi stn lydras dn tn skeftese? en esxi kopeluthkia tsinos? en pedi katoteru theou?
agorazontas proionta i ypiresies apo ta katexomena 3epulas tn partida su k to ethnos su. geliopoiis tus agones pu edosan kapoioi alloi, gia esena, gia emena k gia olus mas. ntropi ntropi ntropi
*btw en thelo na se prosvalo, ute exo tpt mazi su. mpori na mn to evlepes opos to evlepa ego ala tra elpizo na katalaves oti en lathos megalo na skeftumaste etsi.
an pw egw omos jina pou skeftoume enna tin prosbalw @@@@@@@!!@!@@!@!@!@
Δημοσίευση σχολίου