Η δημιουργία ενός δικτύου υπόγειου σιδηροδρόμου είναι σίγουρα ο ευσεβής πόθος πολλών Λευκωσιατών. Όμως με τον τρόπο που εξελίχθηκε το κυκλοφοριακό μας σύστημα και η νοοτροπία μας, το ενδεχόμενο δημιουργίας Μετρό Λευκωσίας φαντάζει απομακρυσμένο (εώς και ανύπαρκτο). Άσε που το συγκεκριμένο δίκτυο είναι "σχεδιασμένο" για ολόκληρη τη Λευκωσία, οπότε προϋποθέτει και λύση του Κυπριακού!
Όταν η τοποθέτηση σωλήνων αποχετευτικού, μήκους 200 μέτρων σε κεντρικό δρόμο της πρωτεύουσας, πήρε ένα τουλάχιστον χρόνο, σκεφτείτε πόσο καιρό θα έπαιρναν να κτίσουν ολόκληρη σήραγγα Μετρό. Σκεφτείτε επίσης πόσο θα στοίχιζε η ολοκλήρωση ενός τέτοιου έργου. Προσθέστε τις καθυστερήσεις του εργολάβου που θα πολλαπλασιάσουν την αξία του, και τις απαλλοτροιώσεις γης που θα ανέρχονται σε πάρα πολλά εκατομύρια. Σκεφτείτε επίσης και πόσα χρόνια θα χρειαστούν μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο...
Μακάρι να μας αξιώσει ο Θεός να το δούμε κάποια μέρα, έστω και σε μικρότερη κλίμακα. Προς το παρόν, εκτός από το supermarket δεν νομίζω να δω άλλο Μετρό στην Λευκωσία.
Ο χάρτης είναι σχεδιασμένος από τον Θωμά Κωστή (που ήταν σε μεγάλα κέφια!) και κυκλοφορεί τον τελευταίο καιρό με e-mail, ενώ έχει αναρτηθεί και σε σχετικό Group στο facebook.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΘΩΜΑ ΚΩΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ.
17 σχόλια:
γουάου, όντως είχε όρεξη!
έν σάννα μιλούμεν για άλλη πόλη αν εβαστούσα τούτο το χάρτη στα σιέρκα
εν έshει λάθος... κλαψ.
αλλά η ουσία εν ούλλη δαμέ: «Όταν η τοποθέτηση σωλήνων αποχετευτικού, μήκους 200 μέτρων σε κεντρικό δρόμο της πρωτεύουσας, χρειάζονται 1 τουλάχιστον χρόνο, σκεφτείτε πόσο καιρό θα έπαιρναν να κτίσουν ολόκληρη σήραγγα Μετρό».
κλαψ και ξανακλαψ.
δοκισήσοφη, κλάψε κι εσύ, μπορείς!
που εννα ηρεμήσω να έρτω να κλαφτώ αλλά, είμαι τόσο νευριασμένη που δεν υπάρχει γραμμή λεωφορείο να πάω έσσω μου τζιαι πρέπει να καταξοθκιαστώ σε ταξί που δεν μπορώ να γράψω κάτι σοβαρό αυτή τη στιγμή τζιαι ορθογραφικό για να μεν με κράζεις.
Χαίρετε!
Συμφωνώ με τα πλείστα που έχετε γράψει για το σχέδιο μου, πλην του ότι: Όπως είναι φτιαγμένο το δίκτυο, η μόνη γραμμή που δεν μπορεί να λειτουργήσει όπως πρέπει πριν τη λύση του Κυπριακού είναι η Κυκλική. Οι υπόλοιπες μπορούν να φτάνουν μέχρι εκεί που είναι η Νεκρή Ζώνη και όταν με το καλό γίνει ενιαία η Λευκωσία, να γίνει η προέκταση τους... Επίσης ολόκληρη η δεύτερη παράγραφος στηρίζεται σε παλαιότερες εμπειρίες δημοσίων έργων στην Λευκωσία, που όμως αν γίνει από ιδιωτική εταιρία με σχετικά χρονοδιαγράμματα και σχετικά προστίματα σε περίπτωση παραβίασης των χρονοδιαγραμμάτων, δεν θα υπάρχουν!
makari makari makari na ginei. ego 100% tha to xrisimopoiousa, proi, mesimeri vradi kai to aftokinito den tha mou eleipe katholou (ma katholou).
as ginei kati epitelous!
Μπράβο στο Θωμά για την ιδέα του.
Ίσως άθελα του, η δημοσίευση των σχεδίων του να είναι η αφορμή για μια πιο αποφασιστική συζήτηση του θέματος των μέσων μαζικής μεταφοράς στην κύπρο.
Εαν είχαμε και ολίγην "φαντασία στην εξουσία" ο Θωμάς θα έπρεπε να είχε βραβευτεί από κάποιους εκεί πάνω.. Και μόνο η ιδεά και ο κόπος του, το αξίζουν...
Θωμά,
σε ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιο και συγχαρητήρια για τα εξαιρετικά σχέδια σου.
Δεν ξέρω άν τα έκανες για πλάκα ή με σοβαρό σκοπό, πάντως φαίνεται ότι ξόδεψες αρκετό χρόνο και σκέψη για τη δημιουργία τους.
Θα προσθέσουμε και link με τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σου.
Συμφωνώ με τον Μαρίνο ότι τα σχέδια αυτά αξίζει να τα δουν κάποιοι αρμόδιοι (έστω για συζήτηση, αφού η υλοποίηση τους θα παραμείνει ένα όνειρο). Πρόσεξα επίσης ότι πρόσφατα είχαν γράψει και άλλα blogs για τα σχέδια αυτά.
Και πάλι μπράβο στο Θωμά!
kamia poli ton 200 0000 en esxi metro ston kosmo.en ixriazete,en ipervoliko. nomizo prepi na vasistouem se polis opos i sevilli tziai to douvlino pou exoun llies grammes tram tziai pio organomena diktia leoforion
1) to complexity tou sigkekrimenou dixtiou en gia poli minimum pano tou 1 ekatomyriou. Dete to metro tis athinas poso miki maous fenete mprosta tou
2) skeftite poses theseis ergasias ena prepei na dimirgithoun oi mono gia tin oloklirosi ton sxedion alla gia ti leitourgia k sintirisi enos metro. As poumen pws kathe stathmos ena thelei kamia 30rka ergazomenous tin imera, na leitourgiou gia minimum 15 ores tin imera. En tha katsw na metriso posous stathmous evale o pareas pantos mporei k na fkeni k sto miso dimosio proswpiko twra :p
3) Gia na leitourgei ena metro k na eni prosodoforo prepei na exi k ton analogo arithmo epivaton kathe mera. An ekseresoume metaxi 6misi-8 kai 2misi-6 as poume.. pies alles ores tis imeras enashi polous epivates to metro?
4) To ti xriazoumaste en parapano leoforia, 6-7 nea dromologia me tram an ine k ksexaste ta touta me tis syragges pou theloun ekatontades ekatommyria evrw..
Apla o anthropos apedeixe akoma mia fora posoi ATHKIASEROI iparxoun sti niso kypro.
tze thkiavaste to filoi oneiropoloi touto k fantasteite to na perigrafei to perifimo mas Metro Ledra k fkarte ta posa k ta xronodiagrammata monoi sas..
http://www.rcm.gr/cultureportal/article.php?article_id=265&topic_id=5&level=2&belongs=1&area_id=5&lang=gr
Ωραια τα σχεδια ΑΛΛΑ. Το οτι θελουμε μετρο σε μια πολη των 200 000 ανθρωπων δειχνει το ποσο κομπλεξικος ειμαστε σαν λαος.Το φτωχο πλην απολυτος ικανοποιητικο μεσο του λεωφοριου που ειναι ακριβως αυτο που χρειαζεται η Λευκωσια δεν μας αρεσει (σιγα μεν μπει ο κυπραιος σε λεωφοριο, λεοφωρια εχουν και στην αφρικη). Θελουμε μετρο τραμ ή γενικα οτιδηποτε εννα μας κατσει ο κουκος αηδονι. Τα σχεδια αυτα λοιπον θα ηταν οτι πρεπει για να στηθει ενα σοβαρο συστημα δημοσιας συγκοινωνιας, σιγουρα ομως οχι για μετρο. Σοβαρευτειτε.
kala re ma sovaromilate?? epeidi ekatsen enas k ekame an mi ti allo omorfa k xrwmatista sxedia gia akouswn akouswn metro stin Kypro prepei na parousiazontan k di me tetoio tropo ?? mporousate na ta parousiasete me pio kwmiko k mi sovarofani tropo alla ekamete pollin kosmo k to pistepse !! parakolouthw to blog en ti genesi tou alla ton telefteo mina dn mpika katholou k mpainw simera k vlepw afto. alitheia mporeite na m exigisete pws mporei na ginei metro se ena nisi opws tin Kypro (gewgrafika k plithismiaka ) k ti tha metaferei ?? ta ktina mas ?? o proypologismos na kamume metro einai peripou 10 etwn olos o proypologismos tis Kyprou xwria i sintirisi. yparxoun alloi 2.000.000 logoi pou dn mporei na ginei metro sti Kypro k aporw pws mporoun kapoioi na skeftontai estw k ligo aftoi tin periptwsi. To arthro arxika to pira humoristika (opws k ola ta alla tou site ) alla meta pou eida ti asynartisies grafoun kapoioi pragmatika anarwtithika ti anthrwpoi eimaste! as sovareftoume ligo k na mou pei kapoios oti en asteio na teliwnoume ...
Δεν ξέρω αν το μετρό είναι η ιδανική λύση λόγω του τεράστιου κόστους κατασκευής αλλά ανάπτυξη Τραμ μπορεί κάλλιστα να γίνει σε συνδυασμό με υπογειοποιημένα κομμάτια για το κέντρο της πολής. Ανάλογα βήματα γίνονται πλέον σε πολλές πόλεις στην Ελλάδα στο μέγεθος της Λευκωσίας όπως η Πάτρα και η Λάρισα ενώ και μικρότερες πόλεις όπως ο Βόλος τα Γιάννενα η Καβάλα και η Καλαμάτα έχουν μελέτες ανάπτυξης Τραμ.
O/H anonumos pou egrapse stis 15 Apriliou sas ta leei 3eka8ara. Mpravo file mou. H Kupros den einai topos gia upogeia kukloforia kat' emens. Touta einai kouventes gia na fane lefta oi megaloi pale. An veltiwthoun oi grammes twn lewforiwn kati 8a ginei. Kuriws gia na dieukoln8oun oi anhlikoi kai sunepws oi goneis tous me to piene ela sta idiaitera kai tautoxrona oi tis megalis ilikias pou den odhgoun. As elpisoume gia to kalutero. Episis o politismos mas de fainetai me ton an tha exoume metro se mia mikroskopiki eurwpaiki prwteuousa...
There are so many different routines If you have knee issues,
I suggest X order to use p90x videos feature a warm-up and cool-down
to help you stretch your sore body. Everyone is a bit different, around an hour, but you will burn an unbelievable
amount of calories and start changing your body right away.
And don't move onto workout 9 which focuses entirely on your upper body. This is designed so that your body learns how to process to focus on weight loss first and then maybe work into muscle building later on.
Here is my blog updated blog post
Δημοσίευση σχολίου